viernes, 31 de enero de 2014

Xestión de usuarios e permisos.

Xestión de usuarios e permisos

Creación de grupos de usuarios.
Linux e Windows son sistemas multiusuarios. Isto permite que varias persoas poidan usar o mesmo ordenador para realizar as súas tarefas.
Ambos os dous sistemas operativos xestionan a información asignando contas aos distintos usuarios. Dependendo do tipo de usuario,y os permisos que tenga,el sistema lle permite o acceso aos recursos aos que estea autorizado.

Para crear un grupo de usuarios:Estes pasos non se poden completar en Windows 7 Starter, Windows 7 Home Basic nin Windows 7 Home Premium.
1.Para abrir Microsoft Management Console, faga clic no botón InicioImagen do botón Inicio, escribammc no cadro de busca e despois prema a tecla ENTRAR. Requírese permiso de administrador Se se lle solicita un contrasinal de administrador ou unha confirmación, escriba o contrasinal ou proporcione a confirmación.
2.No panel esquerdo, faga clic en Usuarios e grupos locais.
3.Se non ve Usuarios e grupos locais
4.Faga dobre clic na carpeta Grupos.
5.Faga clic en Acción e, a continuación, faga clic en Grupo novo.
6.Escriba un nome de grupo e unha descrición.
7.Faga clic en Agregar e escriba o nome da conta de usuario.
8.Faga clic en Comprobar nomes e, a continuación, faga clic en Aceptar.
9.Faga clic en Crear.

Identificación:
Para entrar nun sistema operativo multiusuario solicítase un nome de usuario(login) e un contrasinal (password)
Unha vez introducidos estes datos,el sistema operativo permite o acceso aos recursos que se teñan autorizados dependendo do tipo de usuario.
A entrada ao sistema faise en tres sinxelos pasos:
1.Clicar no usuario ao que se queira acceder.
2.Escribir o contrasinal.
3.Darle a Intro ou a frecha de cor verde da dereita.
Xestión de contas en Windows:
A contas dos usuarios xestiónanse dende Contas de usuario no Panel de control.
Pódense crear novas cuentas,modificar ou eliminar as existentes,etc.
Xestión de conta en Windows

Para borrar usuarios en Windows séguese estes pasos:
1. Entra en "Panel de Control".
2. Clic en "Ferramentas Administrativas".
3. Clic en "Administracion de Equipos".
4. Despois clic en "Usuarios Locais e Grupos".
5. Dobre clic en "Usuarios".
6. No menú da dereita podes seleccionar a conta que queres eliminar, dálle clic dereito e elixe "Eliminar" e listo esta feito a conta desapareceu.

Espacio de traballo:
Ao espazo de traballo dun usuario chámaselle Conta de usuario.A cada conta asígnaselle un directorio específico no disco duro onde se almacena toda a información de cada usuario,sus documentos,favoritos,personalización do escritorio,etc.
Identificación
Tipos de usuarios:
Normalmente no sistema existe un Administrador e o resto son usuarios.
-Administrador ou root:Es o encargado da configuración e mantemento do sistema. Ten acceso e privilexios sobre todos os recursos. Pode instalar e desinstalar programas ou hardware,gestionar aos usuarios,etc.Neste é posible realizar modificacións que inflúen sobre outros usuarios do equipo xa que as actividades que se autorizan baixo estas contas abranguen dende a instalación e eliminación de programas ata as modificacións en configuracións relacionadas á seguridade.

Administrador
-Usuario:Es quen utiliza o sistema e ten acceso aos recursos que o administrador lle permite. Non pode cambiar a configuración nin eliminar arquivos esenciais.
-Grupo:Los usuarios asócianse en forma de grupos para facilitar certas tareas,como compartir recusos. Cada usuario poderá acceder aos seus propios recursos e aos do grupo ao que pertence.
-Conta de convidado:Similar ao usuario, coa diferenza de que non está protexida por contrasinal. Está pensada para que usuarios que non teñen unha conta propia no equipo poidan utilizala nun momento puntual, como ver o correo ou navegar. Na medida do posible non se recomenda o seu uso.
Exemplos de grupos Alumnos,Profesores,Invitados,etc.
Adxudicación de permisos en Windows:
Para definir ,ver, cambiar ou quitar permiso de arquivos e carpetas en Windows:
1. Facer clic co botón dereito do rato no arquivo ou carpeta e seleccionar Propiedades.
Clic en propiedades

2. Selecionar a pestana Seguridade. Móstrase un listado de todos os grupos ou usuarios que teñen dereito sobre o obxecto.
3. Utilizar o botón Quitar para eliminar os usuarios que non terán acceso,o ben,Agregar para engadir novos usuarios.
4. Ao seleccionar un grupo ou usuario móstranse os Permisos de usuario de que dispón podendo permitirse ou denegar cada un deles.
Se na ventá Propiedades non se mostra a pestana Seguridade:
1. Facer clic en Inicio.
2. Entrar no Panel de control.
Entrar en panel de control

3. Seleccionar Aparencia e temas.
4. Entrar en Opcións de carpeta.
5. Na pestana Ver, desactivar a casa Utilizar uso compartido simple de archivos,que encóntrase no apartado Configuración avanzada.

Para máis información sobre este tema prema aquí

No hay comentarios:

Publicar un comentario